2013.04.23.
22:53

Írta: t.t.t

Minden áldott hét elején elmondtam, hogy ez a hét más lesz.... ez a hét más lesz....

De végre valóra is váltom :)

Tegnap egy jó kis ZUMBA órával zártam a hetet, ma pedig 3,6 km futással kezdtem a a napot. Igaz ez annyira nem sok, de mindenképp több, mintha el se indultam volna. Ráadásul ezt egyben megállás nélkül futottam le. 

Holnapra az a cél, hogy ezt még feljebb fokozzam. 

testmozgas.jpg

Egyébként hozzá tenném, hogy azzal, hogy az étkezésre odafigyeltem már elindultam a célom felé mind kinézetben, mind súlyban :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://konyebbe.blog.hu/api/trackback/id/tr95229344

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása